Aah. Jag steker

Den här säsongen har trots allt; Peppar-peppar; Gått väldigt fort.

Det är nu när det verkligen börjar närma sig slutet på riktigt, som man känner vad det är som gör Sälen, eller i synnerhet fjället, så speciellt.
Det är den gnistrande solen, den varma vårluften, blandat med en massa härligt glid i backarna.
Och för att inte tala om de fartfylda utekvällarna.

Men jag måste säga att, Trots detta; så längtar jag väldigt mycket hem just nu.
Jag ska heller inte sticka under stolen med att det faktiskt ska bli skönt att få tillbaka ett liv med rutiner igen.

För övrigt så var det ju 1 April igår; men jag blev aldrig lurad. (Inte vad jag vet, i alla fall).

Så nu hoppas jag ju att ni alla har det riktigt bra där hemma.
Så ses vi snart igen =)

L-o-v-e
EmmaP


Kommentarer
Postat av: Jungle

Haha, schyssta brills ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback