Största möjliga tystnad råder

Just nu sitter jag, i princip, helt ensam inne i granskningssalen.
Det är fruktansvärt tyst här.
Det är nästan så man skäms över hur högljutt det är när man knappar på sitt egna tangentbord.

Gårdagen var jättelyckad. Jag och Gabbi konstaterade att vi kände oss undefär som Blondinbella och Kenza...
Vi fick gratis make-up tips, sminkning, goodie-bags, förstahandsvisning av smycken från Italien, m.m.

Conclusionall; Hårprodukter, hårfärg, värmeskydd för håret, nagellack ( jag tog det där färgglada, Lollan =P ),
ansiktsvård, parfym, och nötter från T-H.
hah =P

Sen kom Karl-älsklingen hem till mig! Vi chillade hela kvällen. Jättemysigt.. Precis vad jag behövde för att ladda batterierna till veckans sista arbetsdag!

Efter jobbet, så planerar jag att färga håret, och sen dra hem till Karl. Men får väll se hur jag gör med det....(hårfärgningen, alltså).

Vad ska alla göra ikväll?
Vankas det utgång?

//Ilsa!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback