Paus.

Sitter och pausar nu, och laddar inför sista timmen på jobbet.
Det är snart dags att gå hem, vilket är rätt skönt ändå.
Man jobbar på ganska hårt här, faktiskt.

Kollade igenom förslövs bilder idag. hehe.
Ganska kul, faktiskt!
Hittade den grymmaste miljöbilden, ever!!
Ska se om jag kanske lägger upp den sen, i lite sådär små-smyg.
We will see.

jag ser verkligen fram emot fredagen nu.
Inbjudningarna är utskickade, och klara.
Nu fattas bara vad man ska ha på sig.
Får ägna hela veckan åt att komma på det, ousch, så jobbigt =P

hehe.

Nåja. Det är ju trots att jag själv som har kommit på det, så nu får jag ju stå mitt kast.

Nähä... jag har plenty att göra nu, så vi får helt enkelt ta och höras av senare, gott folk!

Over & Out.

//EmmaP <3 Karl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback