(o)Seriöst tidsfördriv

BRUKAR DU:
Peta dig i näsan:
helst inte...
Titta på dig själv i spegeln: Ja
Gnälla: Ja, mest på mig själv, faktiskt..
Skrika: Mjaa..kanske ute på krogen ?
Sova: Ja, dock för lite. Men jag älskar att sova.
Ha ångest: Ja, Över jobb, och framtiden.
Skada dig själv med flit: Jaa...  jag skadar mig själv med negativa tankar..
Ta mediciner du inte borde ta: Nix
Vilja dö: Absolut inte!!!
Drömma mardrömmar: Ja. När jag har feber.
Drömma sexdrömmar: Absolut =)
Ta droger: Nej
Försöka vara annorlunda: Jag är rätt skum som jag är redan = P
Klä dig i svart: Ja! Jag har insett the magic of black. Det är snyggt, och festligt.
Gå till kyrkan: Nej - inte mer än nödvändigt..
Gå i skolan: Färdig med skolan,,, än på ett tag, i alla fall..
Röka: Usch, nej..
Ha sex: Nu? Jadå ;)
Ljuga: Vita lögner, isåfall
Hata folk: Hata? Nej. Ogilla? Ibland..
Lita på folk: Ja. På några utvalda..

VEM:
Saknar du: KARL <3 .
så sjuuuukt mycket!
Vill du döda: Ingen
Rörde dig sist: ehm.. frisören..
Vill du slå: SkiStar, för de hade inget jobb till mig - hhee.. nä, men seriöst.. jag vet inte,,
Kysste dig sist: Min fina pojkvän.
Vill du kittla: hmm,,??
Kramade du sist: Madde..
Vill du prata med: Ja... hmm... Karl!
Skrek du på sist: Jag vet inte.. någon i familjen, kanske..
Vill du vara som: Mig själv.
Sårade dig sist: Pappa
Vill du bli galet full med: Haha, Lollan =D
Gjorde dig riktigt glad senast: Karl =)
Fick du sms från senast: Emelie =)
Ringde dig senast: Karl
Är snyggast på jorden: ... kalla mig cp... Jon Olsson

HAR DU:
För många vänner:
Mjaäe. Nej. Jag har hellre lite färre,närmre vänner..
Förföljelsemani: Ja.. i alla fall när det är mörkt.
Tvångstankar: "måste gå ner i vikt..." spökar ibland. - det är jobbigt!!
Någon annan psykisk sjukdom: Nej
Någon fysisk sjukdom: Nej
Någon skada: I huvudet. Man ska vara nöjd med sig själv, tycker jag egentligen..
Färgat håret: Ja. Och jag gör det fortfarande. Just nu är det mörkbrunt.
Brutit några ben: Nej, men däremot har jag stukat min högra fot REGÄLT tre gånger... ajj!
Några piercings: Öron och navel.
Egen dator: Ja.. Nu har jag en alldeles egen laptop =)
Bra självförtroende: Ibalnd.. bättre än någonsin är det ju nu, får jag ju tillägga.
Kysst någon: Jajemen!
Sagt jag älskar dig till någon idag: Ja. Och menar det också!!
Bjudit ut någon: nej.. det har jag inte...
Varit kär: Ja
Dumpat någon: Ja, och det sved lika mycket för mig som för honom.
Stulit någonting: Ja. Något krimskrams som kom med en tidning,,, long time ago. Skämdes som satan efteråt!
Lämnat landet: Bulgarien 2007, Thailand 2007
Tuttat eld på nått: Jag och Victor (min storebror), tävlade alltid om vem som kunde göra effektivast brasa, när vi var små.. hah.. Det var samtidigt som mamma var ute och eldade upp löv och sånt..
Gjort något olagligt: Mjaa.. supit vid för ung ålder. Kört moppe utan körkort... laddat em MASSOR med musik och film...


HUR:

Går du: På fötterna..
Svarar du i telefonen: "Hej de e Emma!"
Fördriver du tiden: Tv
Mycket pengar har du: Alldeles för lite =P
Tjänar du pengar: jobb jobb jobb!!!
Ofta diskar du: Aldrig, diskmaskin
Ofta städar du: Lite varje dag..
Många stör du dig på: Inte så många
Ofta träffar du din familj: Varje dag.

TROR DU:

Att du kommer bli något: Så klart!
På gud: Nej tyvärr
På rymdvarelser: njaa, men samtidigt kan det inte bara finnas "vi" i universum...
Att folk tycker om dig: Svårt att säga...
På ett liv efter detta: Ja.. jo, det gör jag!
Att fiskar kan tänka: Det kan de säkert
Att du kommer leva länge: Ja absolut! Jag är en glad människa, som ser positivt i allt! Det kommer man långt med!


Kommentarer
Postat av: Gabbi

Leka med mig i veckan ??= )

Postat av: Gabbi

åhh =/ vi var ute och gick en liten runda. Suck.

2008-10-07 @ 19:19:04
URL: http://bellasvensson.blogg.se/
Postat av: Jungle

Hade du tråkigt när du skrev denna? :P Det har jag med så jag lånar den, skriver ett vettigt inlägg efter :P

2008-10-07 @ 20:58:42
URL: http://rubbejungel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback