jag är hemskt ledsen..

jag har varit jättedålig på att blogga på sista tiden--

Men jag har tusen grejer att både göra och tänka på-
Plus att jag tycker att det är lite för vanligt att folk bara ursäktar sina bloggtorkor..
Näe... det tänker jag inte göra.
jag tar tilbaka ursäkten.

Jag kan ju inte hjälpa att jag har massor att stå i.

Men jag kan ju glädja med att det kommer bli massvis att blogga om sen, när jag väl får tid.
För materialet har jag, det vill jag lova!
Oj.. kanske får lugna ner mig lite... Sätter ju hög press på mig själv här nu, ju...

Mja... men jag kommer nog slänga upp ett inlägg sen, efter jobbet. För ni sitter jag bara och ägnar eftermiddagskvarten här. Vilken maskis jag ääär.

Nähä.. nu får jag nog ta och fortsätta jobba... humm..

Jajja... More to come.

//Emma.P.

Kommentarer
Postat av: Josefin

Eh, nu är jag vaken :P Ring när du är hemma och redo och sådär :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback