Fredaaaag. Oh Yeaaaah!

Idag är det Fredag. Det gick riiiktigt bra på intervjun igår. På Måndag eller Tisdag får jag det defenitiva beskedet om jobbet - Men igår verkade det väldigt lovande =)

När jag kom hemrullandes med tåget, så stod Karl och väntade på mig vid stationen.
Han är så underbar, så det inte finns.
Han hade med sig en smörgås, eftersom att han visste att jag var sjukt hungrig.
Sen hade han 7 STORA, Röda rosor, och en present.
Presenten var ett underbart armband, som är handgjort i Italien. Det är med Swarowski kristaller och hela tjo faderittan.
Jag började gråta av  när jag fick det. Inte för att jag blev besviken, alltså.
Utna för att han är så underbar.

idag är det fredag, som sagt, och ikväll ska Gabbi firas. Hon fyller 19 år Imorgon, men vi tänkte att det gick lika bra att fira henne idag istället.
Så vi ska käka på fiket vid 19.00, ikväll..
Sen ska vi upp till Gabbi och Bennis lägenhet och förfesta, för att sen dra in till Bahngof.
FEEEEEEST!!

Imorgon har pappa bjudit ut mig och karl på Restaurang. Vi ska käka på M&M. Sen ska vi gå inom en sväng hos Charlottes David, som har förfest. Sen ska vi till Morris och supporta Alex Moreno!.
What a weekend!!

Jag skulle vilja åka till Väla imorgon också, faktiskt.
Mja.. får väll se hur det blir =) Men ajg vill Jättegärna dit, i alla fall.

Vad ska ni göra i helgen, då?!
Ses vi ute?!?

//EmmaP

Kommentarer
Postat av: Josefin

Men Emma. Vi ska till Väla nästa helg ju! :D Den 1:e! HELLO LIKSOM! :D Hihi.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback