Halli hallå!

Jaha... Då var det Onsdag. Idag har jag hunnit med mycket, faktikst.
Jag vaknade vid 7- tiden. Sen så mornade jag mig en halvtimme.

Efter det var det en härlig dusch, som stod på schemat. Sen en välsmakande frukost.
- Med andra ord, en mycket bra start på dagen!

Sen så gick jag en promenix upp till Gabbi och hälsade på lite.
En film och lite snack senare, så gick jag hem igen.

Då tog jag saken i egna händer, och började städa.
Så nu ser det hyfsat ut i husets vardagsrum, kök, samt mitt egna rum.
Egoistiskt nog, så la jag ner mer tid på mitt egna rum. (Ängla ögon)
Men vadååå? Det hade ni väll med gjort?

I eftermiddag ska jag umgås lite med Josse. Myspys =)
Jag tycker om att vara med Josse. Det är roligt att åka bil med henne, lyssna på hennes blandhits och sjunga med.
Dessutom har hon den gulligaste bilen som finns på vår jord. "Ett under att den aldrig har stannat!" , som Josse själv skulle ha sagt.
Nåja. Jag tycker att små, gamla bilar har sin charm.

Nu ska jag ta tag i att äta. Man kan ju inte leva på frukost hela dagen.. Eller... "kan", kan man ju, Men det är ju ingen vidare idé. Nepp.
Nu måste jag fixa mig något näringsrikt.

- Mariows!


Kommentarer
Postat av: Josefin

Aaaw!! Gullunge! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback