"Björnen" is back!

Åh nej. Varför ska jag köra så långa mopperundor för?
- Yes, jag var ända i Ängelholm igår.
Jag är lite imponerad, dock. För att bensinen räckte både tur och retur.. Dessutom så har inte varningslampan tänds, än..

Nu låter jag lite ansträngd i halsen. Kan det vara all den friska luften?

Det måste det vara.. annars är det väll Lollan, kanske, som jag pussade lite för mycket på i fredags? (!)
Hah.

Nää. Men vafasen.

Sånt som händer...

Nu är det ny vecka.
Nya tag.
Ny "lovdag" -  Jag ska säga er alla ett sanningens ord. Jag har aldrig engagerat mig i Operation Dagsverke.

Operation Dagsverke innebär att vi elever skall samla in pengar till elever, till den här årets utvlada/ utsatta land, Bolivia.

I don't care about Bolivia. Kalla mig svinig. Men jag har ju inte ens pengar så det räcker till mig själv.. (duuh?)

-Nää.. usch. Sicket svin jag är...

Nu ska jag gå och göra mig redo inför skolan - fräscha till mig lite =)

Puss och kram!

//Emma

Kommentarer
Postat av: Gabbi

Inte är du ett svin. kanske en gulle gris men inget annat.! : P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback