Back in the loop

Sitter på bildinstitutionen igen.
Det är bara 5 måndagar kvar i skolan (Då räknar jag med denna måndagen).
Det är så sjukt gött.

Jag ser ljuset! jag kan verkligen se det.

Det är soligt ute - det har grönskat.
Jag har till och med shorts på mig idag - Utan leggings under.
Det känns så himlans härligt!

Den här veckan är väll måttligt händelserik. Det mesta händer huvudsakligen på fredag.
För övrigt så vet jag faktiskt inte.

Min fredag: 
* Nationellt prov i Matematik C.
*Utgång. (Hade varit nice och kolla in Club Empire på "Toppan", faktiskt)
* ?!?

Det var nog det hela för idag, skulle jag tro.
Kanske uppdaterar senare!

Kram.
//Emma.

Ps.
Dance like nobody is watching.
Work like you don't need the money.
Love like you never been hurt.


Kommentarer
Postat av: Robin

Jaha, kommer du också till mig på fredag? :P Är nämligen ensam hemma nu i en vecka. DU får hemskt gärna hälsa på tidigare också :)

Aww, så bra att du är glad :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback