Tankar.

jaha.. Tiden har gått snabbare idag. Väldigt mycket snabbare.
Jag har fått väldigt fin respons för min nya tattoo. =)
Det är ju alltid roligt.

Nu sitter jag och har kommit långt med mitt projektarbete. Det är alltid skönt.
Är helt klar med presentationshäftet nu. Jätteskönt!
Nu är det bara till att printa ut!

Ska fixa stommen till mitt kollage. Det blir ju inte ett riktigt kollage, men det kommer likna det väldigt mycket åtminstonde.

Träning idag, då?

-Jaa. det är ju lika bra =)
Rätt skönt att komma igång igen.
Speciellt eftersom att jag känner mig som en flådd katt efter gårdagen.  Antagligen alla spänningarna som släppt.
Men jag känner mig som om jag har genomgått ett jättehårt pass. Det känns i magen, armarna.. jaa.. you name it!
Det är skumt, men sant.

Jag vill åka ner till Drivan idag, men ändå inte. Det är rätt mysigt att vara hemma på något sätt.

Nää.. men det får bli Drivan ändå!
Då har man ju både förbrännings- och svettgaranti! =D

Tack för en fin z- dag!
Den var behövlig!

Puss
//Emma


Kommentarer
Postat av: Robin

Hmm, fått reda på ditt schema för helgen än? Du kan ju följa med ut och bara chilla, känns bättre att gå och lägga sig nykter än att jobba bakis, tro mig :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback