Sista lovdagen

Sitter här hemma nu och skriver mina sista rader från mitt Påsklov! *snyft*
Jag ska hem till Jonatan nu.
Har varit hemma hos Gabbis och Bennis kise hela dagen.
Men det är ingen fara. Josse kom och höll mig sällskap *tack snäckan* =D
Sen dök även Jonatan upp "mitt i alltidopa" =)  hehe.
Det var då vi tog initiativet till att kolla film.
- Vi såg "Blood Diamond".

Jaa.. och lättpåverkad och empatisk som man är, så mår man jättedåligt nu =(
Usch!
Jag avskyr det som händer i vår värld!!

Det värsta är att jag kan ingenting göra...
Så därför ber jag mig själv, här och nu, att gå vidare med mitt liv...

Så!


Imorgon är det skola igen, som sagt.
Tisdag, vilket innebär 1 timmes Form.

Jippi.

sen så kanske det eventuellt blir Väla med Filippsan =) (det vill jag väldians gärna, alltså)

Men så har man ju en del att plugga. Plus att jag har en kise att passa!
Mjaa.. vi får se hur det blir med det.

Men nu ska jag hem till min älskling!

Have a good night!

Och Robin - Nästa gång det kommer snö- då du inte har en gipsad hand - DÅ!!!!  =D


Puss.

//emma

Kommentarer
Postat av: Yngve

Inte ska damen strunta i sina studier på grund utav en tur till Väla. Det är antagligen inte uppskattat av lärare.

2008-03-25 @ 13:36:07
Postat av: Robin

Väla blir nog kul, vi får se om det där med snöbollskriget :P Jag vill erinra mig om att du var skitskraj förra gången, då var det trots allt du och Mary mot mig :P

Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback