Pluuggelieplugg

Mjaa..nu har man suttit med det ett tag, faktiskt.
Börjar bli lite trött på det, om jag ska vara ärlig.,

Är jättesugen på något sött.

Funderar på att gå in till Ica och köpa mig Estrella Sombreros.
SÅ IN I DET!
Näää.får poppa mig lite popcorn istället.

mm

Så får det bli,

Är så sjukt frestad av mina bröder som sitter och vräker i sig både chips och jordnötsringar.
Uuuaaaah!

Får damp!!

Nää.
nu ska jag avsluta detta för idag.

Blev jättenöjd med min hårklippning idag, förresten.
=)

Vi karvade inte så mycket i det, allt eftersom att längden skall sparas inför balen den 22:e Maj =) Jippiii!!!


Puss och Kram.
Fredag imorgon!

//Emma

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ha en bra kväll! :)

Postat av: Robin

Tss, tjejer och balen alltså :P

2008-03-27 @ 21:30:13
URL: http://rubbejungel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback