Lov!

Nu har jag äkta lovkänsla.
Helt underbart!!!

Lördag idag.. Känns rätt bra, alltså.
Vet dock inte vad som ska hittas på idag, men det dyker säkerligen upp någonting. It allways does!
Ska upp och ta en dusch.
Köra en Hel- rekonditionering *hah*  Det innebär att jag ska göra mig helfräsch.
Älskar att fräscha till mig!

Är sugen på väla idag, alltså.
Fasen.
Vill shoppa!! =P
Mjaaaaaaaaaaja.  Får välla se hur det blir med det-
Lönen kommer ju inte förän på tisdag, så det är kanske mer lönt att vänta tills dess.
Mjaaaaaaajaaa.
.Men man kan ju alltid göra sig tjusig ändå *blink blink*

Imorgon talas det om att vi ska på Slappe Söndag på Madison. Får väll se hur det blir med det. hade varit rätt gött ändå. Rätt skönt att komma ut och shake.a av sig lite ;)

Nähää...Better be going!

Bye bye, then!

Loooooooooooooooooooove. //Emma

Kommentarer
Postat av: Sweet sixteen

Du + Jag + Tisdag = Väla = Shoppiiiiiing!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback