Hej och hå. Idag är det lördag =)

Sitter hemma hos Jonatan. Vi ska kolla Andra Chansen ikväll, mest troligt...

Nästa helg är dets storgille hamm hos mig =)
tema Army - Därefter bär det av till Club Empire! =D yesssaaa.
Ska bli så fett skoj!

Det har varit en lyckad vecka. jag känner att jag har hunnit med allt jag har velat hinna med =)

Ikväll ska jag klämma i mig massa godis. Har, for my own information, en hel jävla del PMS. ÄÄÄÄTAAA!
hehe.
Ingen fara. Man lever bara en gång :P
Pumpar på med träningen nästa vecka, och fortsatt följande veckor för den delen...

På Onsdag är det Madison igen.  Studentvaka! juibbiii!

Laddar och längtar!

Puss och kram!
//Emma

Kommentarer
Postat av: Lou Cigaro

Hallå där. :)

Blir det Melodifestivalen som står på ikväll eller blir det något annat roligt? ;D

Ha en suverän kväll!
» http://cigaro.blogg.se

Postat av: Julia Barte.

Åh, jag vill också ta studenten!

2008-03-11 @ 09:11:20
URL: http://juliabarte.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback