Direktsänt från storvillan.

Idag har det varit en lugn dag.
jag började min dag med att köra ett stenhårt pass!
(Jag har väldans ont i mina vader nu, ajjans!)

Därefter hände det inte så mycket.
Så jag tog mig för att tvätta lite..
Det var bra gjort -  Men man fick helt seriöst, klättra över alla berg av tvätt ute i tvättstugan.

Nu behöver man inte klättra längre, men dock, så får man ta de stora stegen, om man vill åt tvättmaskinen.
Tänka sig; Man har varit så smart och placerat tvättmaskinen i detta hus Allra längst in i en liten trång hörna.
SMART! (not)

Just nu håller jag på att laga lasangette till min lilla familj.
Känner mig mycket duktig.

Och imorgon (Läs: KANSKE) jag och Mr. Robby Bubble ska ut och jogga.
Men det är Baaaaara kanske! =P
hihi.

Nää.. nu ska jag storma småkilalrna i tv- rummet, och äga dem i Wii- sports!
Jag känner mig i form idag. (Mohaha)

Have it - own it!
//Emma


Kommentarer
Postat av: Robin

Hmm, när ska vi spela Wii igen? Känner att du drar ifrån mig i erfarenhet ju :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback