Den ostabila dagen.

Det är dolit och vackert ute. Men det skulle verkligen inte skada om temperaturen steg ytterligare några steg. Då hade det lätt blivit playan idag. Men eftersom att omständigheterna är som de är, så blir det kanske stek på balkongen idag? Eller vad säger stekar- patrullen?

För övrigt så har natten varit till sin belåtenhet. Har sovit hela 9 timmar i sträck. Mycket bra! =)
Nu vill jag köpa mig ett par solgallajer. Problemet är bara att jag blir helt blind, eller ja... Nästan i alla fall.
Dumma närsynthet. DUMMA BRYTNINGSFEL!

Aja.. Sen blir det linser, när jag blivit lite rikare =)
Men jag tror ändå att jag ska köpa mig ett par gallajer! Mjaaa! Det är stekigt  ; P

Ooh ja.. En sak till! G-Nite Russia! No Mercy!

Lööööööööv.
//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback