Dagen

Det har varit en bra dag.
Jag, Lollo, Zsuzsanna, Leni och Miranda hängde nere i Vejbystrand hela dagen.
Sen kom UNDERBART SNÄLLE ROBIN och hämtade mig och Lollo, så vi kunde fräscha till oss.. För sen var det dags för Bal-Mingel.
Jonatan, Mattsen, Sahlin, W.L, Steven... ja.. ni fattar.. Det var en himlans massa "kändisar" där.
Kul att se =)

Sen tog vi en Pizza på Picasso Pizzeria. Gott! Åt en "Al Pacino"
Det var gott, faktiskt. Men jag är lite skamsen.. jag klarade inte ens av att äta en Barn-Pizza.
Ändå har jag inte ätit sedan lunch idag..  Suck.. vad ska det bli av mig? =P
Hehe.

Mjaaja.

Imorgon ska jag klippa mig. Det är spännande. Jag är lite spänd, faktiskt. Ska ändra på min frilla lite, hade jag tänkt.
Inga jättedrastiska förändringar.. men ändå så det märks, liksom.

Ha en god kväll!
Kram.
//Emma

Kommentarer
Postat av: Josefin

Fortsätter du äta sådär, eller ska jag säga INTE äta, så kommer det inte bli något alls av dig ;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback