Your face to my face

Så lyder förljande nyckelord i Axwells senaste hit.
Axwell & Dirty South - Open Your Heart

Grym låt!

Det har för övrigt varit en bra dag. har dock kännt mig aningen ofokuserad, bara. Lite hängig och sådär.
Men det är säkert ingen fara. Det är bara för att jag längtar efter ledighet nu, skulle jag tro.
Det betyder en hel del. Det där med ledigheten. Plus att man jobbar så långa, fyskiskt hårt, krävande pass om dagen.
Så det är inte så konstigt att man kan bli hängig.

En lite roliga nyhet är att jag idag fick hem min önskade Trippeltång =D
Vad grann jag ska bli i mitt hår nu, då =D yeah!

Så nu har jag lite att pyssla med!

Nää.  nu har jag inte tid med detta mer.

Over & Out.
//Emma


Kommentarer
Postat av: Robin

Börjar ledigheten imorgon då? :) Bara att säga till så leker vi ;)



Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback