Extraknäck.

Har precis friserat min lillebror, Carl.
Han blev riktigt snygg, faktiskt =P
Jag är nöjd.
Tror till och med att kanske han själv är det.
Just nu står han i duchen. Han måste duscha bort allt små-hår.
Men sen, så ska ajg styla honom lite, tänkte jag. Vilket är möjligt nu med hans nya haircut.

För övrigt har jag haft en underbar helg <3
Mår riktigt bra nu, känner jag.

Ska spendera resten av min kväll med lite popcorn, tror jag.
Sen är det på jobbet igen. Är ledig på tisdag, i alla fall.
Det är alltid något, i alla fall :)
Nästa vecka igen (30) kommer bli skön, dock.
Då ska jag passa på att äta glass med Mr. Bubble igen.  =)

Ha en mysig kväll!
//Emma


Kommentarer
Postat av: Robin

Det är lika bra jag säger det nu; Jag jobbar eftermiddag nästa vecka, men om du är ledig någon dag så blir det minsann glass :)



Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback