Slut på lov...

Jahopp! Då var det skola imorgon, då.
Jag har väll inte så mycket mer att tillägga om det, mer än; Kör hårt som fan, nu gäller det! Dessutom kommer det nog att gå FRUKTANSVÄRT snabbt =P Wwoooow!

En det gallajs framför här, också...
Fre. 18:e : Emelie firas för sina 19 år på jorden.
Fre. 25:e : Catarina "Nina"  18 års gallajs, Borgen i Båstad.
Lör: 26:e :  Jonatan "älsklingen" och Mattsen firar sina 19 års dagar.

- Vilken hiiimla tur att jag har jobbat på under jullovet!!!


Nu ska jag in i duschen, för att jag har under den senaste timmen dansat på min dansmatta. Skoj, men svettigt!

Tips på TV- program: "Miami INK." kl. 19.00 på 6:an, om ni händelsevis skulle tappa bort tv-tablån eller någonting!

Haaaaaj!!

//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback