Skola - Jobb - Älsklingen

Tänk att både få gå i skolan - få jobba och tjäna pengar - samt träffa och umgås med sin älskling-pälskling på en och samma dag =D
Wiie!
Wonderfull!

Laddar som tusan inför helgen nu.
Tänkte på en sak... om man kämpar för att göra sig så trött som möjligt, så vilar man kanske extra bra när det är helg?!
- Nej, det låter inte som någon bra teori. Vi skippar det omgående.

Imorgon är en av veckans längsta dagar, när det kommer till skolan.
Det gör i och för sig ingenting... Sen får jag ju åka och träna!! Träningen är oerhärt viktig för mig.
Träningen betyder - att åka iväg och göra någonting annat. Träning kräver koncentration och koorination - men inget tänk!
Plus att man får en snygg figur ; P
Kan det bli bättre?

Jag tänker mycket på framtiden just nu, även fast jag inte borde.
Jag tänker mycket på vad jag ska göra sen, efter gymnasietiden.

Det får komma sen, tycker jag...

Det jag egentligen borde tänka på nu är Balklänning. ja, det börjar dra ihop sig.
Ska se om jag inte kan dra ihop ett litet möte med Gabbi, kanske (?!)

Nu ska jag hoppa in i duschen =)

ha en fortsatt trevlig kväll =)

//Emma

Kommentarer
Postat av: Gabbi

Jaa ett möte får vi allt fixa.! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback