Plugg - med avbrott

Min dag har varit ganska bra, faktiskt =)
Började med mattelektion i morse, sen så hade jag lite samhälle efter det.
Sedan var min dag slut - det går ju knappast att klaga.
Ska helst ha skrivit ihop en inlämning tills imorgon, till samhällen. Ska skriva om olika publicservice företag och den personliga intigriteten. Mjaa.. får väll se hur detta ska gå. Men det positiva är att det inte ska lämnas in förän nästa torsdag. Men så tänkte jag vara smart och skriva i god tid, så man har goda chanser, så att säga.

Sen ligger ju det där förbaskade projektarbetet över en som en svintung tyngd! 
Men som  min mamma alltid ha sagt; "En sak i taget, gumman!"

Ikväll ska jag och Gabbi skippa träningen och åka till skolan och kolla modevisning istället. Mycket bättre, en dag som den här. =)

Imorgon är det fredag, då händer det en del; För det första går jag länge i skolan. För det andra ska jag hinna med en Revy och en 18 årsfest!
Det blir nog skitbra =D

Och som en liten reminder: Imorgon är det pumps som gäller, Filippa! ; P


Annars var det nog det mesta för idag.

Tack för mig.
På återseende.

//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback