Okej.. pinsamt

Jag ber INNERLIGT om ursäkt, min älskade Jonatan plutt! Jag glömde skriva Grattis till dig igår, ju!!
Men det är väll ändå inte bloggen som räknas?! Får man hoppas....

Hur som hellst; Idag hade jag min slappa Tisdag..  Efter skolan gick jag raka spåret till "Break" och fyndade ett linne och en bolero - skit snyggt, jag lovar =)

Nu sitter jag hemma och tänkte fixa med mitt projektarbete, för det behövs.
Tänkte ha min utställning under påsklovet - vilket är det bästa, skulle jag tro!

Tills dess hade jag tänkt hinna med hela den skriftliga biten, samt köpa ramar!

Mitt mål, mitt mål!!! =)

Sen vill jag gärna hinna med att träffa Jonatan älsklingen idag också.

Vi får väll se... om jag ska hinna med någonting överhuvudtaget, får jag nog sluta skriva nu.

Puss och kram.

/Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback