Måndag igen.

Jaha. Då sitter man här igen. Sitter framför dadan på bildinstitutionen. Det är ännu en ny skolvecka. har två inlämningar den här veckan.. eller ja... den ena är egentligen ett muntligt framförande - som det behöves manus till, så man skulle kunna säga att jag ska göra En inlämning och Ett Manus!

veckans, för övrigt,  kommande händelser: Träning, förhoppningsvis Måndag, Onsdag och Torsdag. 
Har btw fått mig en ny träningsmate - Gabbi!



jag återkommer... 



I'm back!


för att återgå till min vecka...

På fredag är det Nyårs Revy - sen efter det är det 18 års fest i Båstad.
Lördag: 19 års fest hos Mattsen - Det är fest för både Jonatan älsklingen och Mattsen.
Kan nog bli trevligt =)

Måste gå nu.
Har fått hem mina projektbilder! Är jättespänd på om de är bra, eller vad...

Höres!

//Emma

Kommentarer
Postat av: Gabbi

Hehe Yea.! See you on the bus.! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback