In(b)loggning - årets första!

Jag kan, utan vidare eftertanke, säga att 2007 har gått jävligt snabbt!
Mycket har hänt det gångna året;
Mycket bra, trevliga, roliga, minnesvärda saker. Fast i allt gott följer något ont - eller kanske var det tvärtom?
För att sammanfatta lite kort:
Nya vänner har tillkommit, andra har kommit bort.
Jag var på två utlandssemestrar (mina första, för den delen) ;
Bulgarien, som sent kommer att glömmas. Samt Thailand, som är en resa, som för alltid kommer finnas, på det jag skulle vilja kalla det allra varmaste stället, i mitt hjärta. För Evigt!
En del Biobesök.
En del Plugg - en hel Jäääävla del, om vi ska vara petiga.
Jag blev 18 år den 18:e September - mina vänner var på alerten, och sg till att det firades, minst sagt, ordentligt. Det tackar jag för =)

Och, JA, jag och Jonatan är fortfarande ett par. Ett kärlekspar, som har tillbringat 4 ljuvliga år och 6 saftiga månader tillsammans nu =) (15 jan). <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3


Hur som helst -åter igen säger jag det; Det har varit ett bra år: 2007!
Tack för detta!

Hur ser jag på det, dock redan påbörjande, men ändå kommande 2008?
Mycket nytt.
Mycket, mycket, MYCKET nytt!
Tänkte försöka ta det där himlans körkortet!
En del vänner fyller 20 ; )  I alla fall EN, som står mitt hjärta nära. (och det vet du).
Min storebror fyller 22 i övermorgon! För att tillägga....

Och sist, men ABSOLUT INTE minst - 5 Juni, för de flesta av mina kära, underbara, fantastiska vänner, och POJKVÄN!
13 Juni för Mig och resterade älsklingar, som ni vet vilka ni är: STUDEEEENTEEEEEN!!!!!!

Jag har ett förslag - varje lördag kl. 12.00 - sång-övning på "På Kanelen"
ehm.. eller inte!??!    =P

2008 är de stora föränringarnas år, gott folk!
Inte bara för mig, utan för många andra, det kan jag nästan lova eder alla!

Så då var det väll bara för mig att önska Gott Nytt och God försättning - Nu kör vi!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback