Nu har jag väntat länge nog.

Nu ska jag ta hand om mig själv på riktigt.
Började med att välja bort träningen idag - insåg att det är bättre att vänta en gång för mycket efter att man har varit sjuk - för då minskar risken marginellt att jag får bakslag!
En bra ta- hand om sig själv- sak! =)

Sak två : Tog hand om min bedrövliga utväxt! har färgat mitt hår, inte bara med en, utan två paket hårfärg! Så nu är det jämt och fint! ( så vitt jag kan se)

Sak tre: Intalat mig själv att jag är uuuuunderbar som har en fungerande menstruations- cykel, och har därmed bestämt mig för att mina låt får se "tjocka" ut och min mage får "svälla"  - MEN JAG ÄR JU KVINNA, Helloò, remember?!  Det är normala grejer!

Imorgon tänkte jag sola solatium, faktiskt.
Ingenting går upp emot lite solbränna och nyfärgat hår, såhär i början av våren =)

Där ser ni!

Är jag inte duktig?! =D


Puss och kram, och lite avsmittning av min glada inställning!!

//Emma


Kommentarer
Postat av: Josefin

Oooh, vad du är duktig :)
Jag är också duktig. Vi är duktiga, Emma. Och glada :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback