Just another day in fucking jävla Grevie

Äntligen händer det någonting roligt idag, i alla fall.
Ska beställa balklänning.
Vilken, kan ni får se senare - vill först att beställningen ska gå igenom! =)

Vet inte rikitgt vad jag ska hitta på under dagens lopp, dock...

Men: Party 2- nite =D

Ska hem till Karlen och forfiesta - sen bär det av till Bahnhof. Ska nåågens bli roligt =)
Och Steve ska med :D  Ska fylla dig, din lille ;)
heh.

Charlotte ska också ut  -äntligen går vi ut och roar oss samtidigt!
Jonatan älsklingen kommer hem i natt!!! *JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA*  har saknat honom som in i!

På Onsdag är det stormöte i Aulan. Det ska bli gött om något, för att jag slipper retoriken =P haha.

Det är heller inte långt kvar tills jag ska tatuera mig.  Ska bli riktigt nice =)


Nää. nu känner jag att jag behöver mig litta frukost =)
Ska fråga småbröderna om de är lite sugna på scones. Det är jag, i alla fall =)


Have a niiiiice day, everyone =)

Bye-bye, then!

//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback