Fredag.

Sitter hemma. Gör inte så mycket. Har precis klämt i mig en krämbulle. Har varit så sjuktligt sugen hela veckan, men stark som man är, väntade man givetvis till helgen - vilket det är nu!

Ikväll ska jag hem till Jonatan- Älsklingen.  Det blir att vi ska kolla film o sånt mys. Härligt, tycker jag.
Skönt att man inte känner det behovet att man "måste" göra någonting. utan bara ta det lugnt och fint!

För övrigt hade det gått bra i skolan idag. Jag hade en av mina långa dagar idag, men stark som man är, så tar man sig igenom det!
Snart slut på skoleländet ändå, så va tusan!

Nu ska jag fixa lite på mitt rum, hade jag tänkt.
Hoppas att jag orkar - det gör jag inte egentligen. Fast det är ju faktiskt så att det ska göras förr eller senare.
Jag föredrar "förr", för då slipper man det senare, då man istället kan göra annat!

Kram.

//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback