Försovit mig!

Ååh. Mööööget- Vaknade kl. 07.10.
Det var alldeles för mycket för mig idag, i och med att jag har en såndär låång skoldag idag.

Ska gå på Stormöte idag i Aulan kl.14.15, för alla 3or.Det ska kretsa kring studentbalen och studenten i huvudsak!  Känns så jäääkla gött! =D
Sjukt skön känsla!!!

Ta't lugnt, Josse. Jag kommer hålla dig underrättad om vad som sades under mötet! =) 

För övrigt så händer det inte sååå mycket den här veckan; Blev inte till att åka till IKEA idag, utan på fredag istället, men det är ju totallugnt!

Får hem skissen till min tatuering idag =)
Lägger upp bild senare =)

Have a nice day.
Bye- bye- Then....
//Emma

Kommentarer
Postat av: Josefin

Ooh, vad bra. Vad sa dom?
Ehm, kom o tänka på det också,. har du pratat med dom som hade bilen om jag också fick plats? Till studenten alltså :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback