yeah!

jag sitter vid en låne-dator, även idag. Funderar STARKT på att fixa ett egetmobilt bredbad eller något. Så man kan ha egen kontoll.

Annars kan ju ju inte lägga upp mina videobloggar, som jag har förberett redan...

Idag har jag tagit en privat skidlektion på en timme.
och det må ag säga; min lärare var mycket iponerad.
jag ramlade ine en enda gång i backen. Men ryckningarna i knappliften var jag inte riktigt med på, så ajg for omkull i den hela två gånger. haha!

Men men.

Det gick bra, i alla fall.
Så nu kan jag svänga och bromsa och åka knapplift.
Yeaaah.

Imorgon ska jag på introduktion. Det ser jag verkligen fram emot. Det ska bli kul att komma igång att jobba och sådär.

Hoppas att allt är bra med er där hemma =)
Vi hörs snart igen
 

So, Stay Tuned!

XOXO

EmmaP


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sa ju att det skulle gå bra.! :)

2008-12-16 @ 22:38:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback