Veckans BOMB

Veckans BOMB uppstår när jag har varit riktigt kass på uppdateringsfronten.
Det har jag verkligen varit nu!

Det som har hänt eller pågått istället, har varit massa omkringarbete inför min kommande flytt.
Inte med just självaste flytten i sig, utan mer sånnadär angelägna saker;
Så som att umgås med massa vänner, infira helgen... sånna saker.

Just  nu är det en hel del på gång, faktiskt.
Bland annat till helgen, som absolut är den som får mest uppmärksamhet i detta inlägg.

På Fredag kommer Johannes hem (jag har inte sett den killen på hur länge som helst, eftersom att han har flyttat till Västerås).
Det är ju bra, förstås. Han utbildar sig just nu till Pilot, och det är bra!
Men för att återgå till ämnet...På Fredag kommer han hem, och ska nämligen fira sin 20:e Födelsedag. Tiden går snabbt, det är bara att konstatera.  Själv har jag kännt honom sedan första dagen i 7:an, i princip. Vilket numera omfattar en tidslinje på ungefär 6-7 år sådär...- Kortfattat; 20-årsfest för Johannes på Fredag.


På Lördag är det den grymmaste dagen på veckan!!!
Jag ska nämligen ha AFTERSKI här i Party-Villan. Alla ska klä ut sig. Och det kommer bli fett skoj.



Min fest kommer kanske inte vara i klass med RixFm:s Afterski.
Men gänget och jag ska ju definitivt sträva efter samma stämning - Eller hur?!

Jag har faktiskt inte mycket mer att tilldela just nu för tillfället.
Det kommer mer och mer sen i nästa vecka, då jag sätter igång med packning och så på Allvar!
För att Nästa vecka Flyttar jag!!!
Overkligt, men sant.

Until next time...

XOXO
EmmaP




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback