Nu börjar det kännas i magen..

Nu är det bara 4 dagar kvar tills det bär av mot Tandådalen.

Jag är riktigt nervös. Tänk ändå; Jag ska säsongsjobba i Sälen, och har aldrig ens varit där. Jag har inte ens åkt skidor någon gång. (Inte snowboard heller, för den delen).
Och där ska jag nu tillbringa mina 4½  kommande månaderna av mitt liv.
Yeah!

Men visst, Jag har ju hört att det ska vara riktigt go' stämning där uppe, och jag tänker verkligen inte ge mig, förän jag kan hantera backarna, så att säga.

Nej. Jag är minsann gryyymt taggad inför denna resa, och jag är säker på att det kommer vara det bästa minnet för livet!

Så, hädanefter ska ni få följa mig; Helt "Grön"; i Snöns och skidornas värld.
 

Detta är, btw; ett litet inlägg, för att informera redaktörerna på Skistarmagazine, som man kan få vara korre för i en veckas tid.
Testa ni med?!
http://skistarmagazine.com/Upplevelser/Bloggtavling/


Over & Out.
EmmaP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback