Mycket mycket braaa

Helgen var till sin belåtenhet, måste jag säga.
Afterskin vad hyfsat bra, tycker jag =)
Jag hade väldans trevligt i alla fall, så det är ju bra.

Sen så har jag ju en del märken på halsen *harkel* ;)
Mjaa.. hahah!

Men i alla fall. Det var riktigt nice. Och det känns som att man har blivit lite avvinkad, i alla fall.
Men än sålänge är det bara 5 dagar kvar tills jag åker.

Gabbi har varit här idag, vi har kollat på film, och mumsat en MEGAGOD Brunch tillsammans.
Gotteligottgott.

Sen kom även Lindström på besök och hämtade lite av sitt kvarblivande sedan Lördagen.
Även han tyckte att det var mysigt med film, så han stannade en god stund och mös med oss.

Sen ringde min lilla Emelie och ville ses ikväll, så jag tackade naturligtvis; Ja.
Så om ca. 50 minuter bär det av till henne. Jag tycker om attt åka buss, speciellt när det är mörkt ute.
Då sitter man i ett varmt, skönt säte och diggar till sin favoritmusik, som jag givetvis ser till att ha med mig överallt. No mather What.

Imorgon ska jag köpa julklappar. och fylla på lite i sminket, eftersom att det måste tas med till sälen.
Mycket viktiga grejer det ;)

Hoppas att allt annat flyter på i min omgivning.
Ta hand om er, tills det att vi hörs nästa gång.

XOXO.
EmmaP

Kommentarer
Postat av: Filippas Corner

"Sen så har jag ju en del märken på halsen harkel ;)

Mjaa.. hahah!"



Lyckades jag?! ;D Någon lyckades iaf på mig haha

Postat av: Louise

Jag har min bailys i din frys :P

2008-12-08 @ 19:37:48
URL: http://annalouiseb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback