Jaglever

Hejsan alla ni där hemma!

Jag har just nu yckats flörta till mig en dator men mobilt bredband, eftersom att jag inte har lyckats hitta det utlovade trådlösa nätverket än...
Vi får väll se. Annars kansk jag får fixa mig ett mobilt bredband, jag med.

Men jag lever i alla fall.

Det har varit en helt underbar dag idag.
Har kollat in omgivningarna.Fick erbjudande att åka skidor för första gången i mitt liv idag
Men precis när jag stod framför backen, så fick jag kalla fötter (inteordagrannt, alltså)
Utan jag fick verkligen panik- och tyckte att alla hade Hål i huvet. Hur i fasen kan man åka nerför något så brannt?+!??!

Men imorgon har jag i alla fall bokat in en privatlektion. Så det ska nog funka bra ändå.  =)
Hål tummarna för mig

Är lite smålullig just nu, faktikst.Sådet är därför stavningen är så kass. Vi har suttit och spelat massa olika dryckes-spel hela kvällen. Så det är kanske int så konsitgt?

Märklig Måndag, i alla fall...


Hoppas att ni har det bra där hemma!!
jag trvis som fisken i vattnet, i alla fall. Oc kommer ni upp, så glöm inte höra av er.

På Onsdag är det seriös utgång. Ska bli fett kul!
O vi inte hörs innan dess, så ta hand o er!

Stay Tuned!!

//EmmaP

Kommentarer
Postat av: Filippas Corner

Åhh vad roligt att du trivs! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback