Galet rolig kväll/natt

Hejsan allesammans!
Sitter just nu och är (pinsamt nog) lite smårund. Men det är tydligen ganska vanligt här uppe i fjällen.

Ikväll förfsade vi här på gattar. Sen så stack vi alla till HC, som ligger på Högfjället.
Galet rolig kväll, alltså. Fyy faan, alltså =P

Så rolig, att jag bestämde mig för att  blogga nu direkt, efter hemkomsten.

Lite videos frå kvällen:
 
Killen på filmen (han i det röda strålkastarljuset), lirade sjukt mycket saxofon till den grymma musiken. Sjukt bra var det!! Synd bara att jag inte högg tag i kameran när han spelade som bäst...
Jag vet inte.. jag har en viss känsla av att festerna här uppe kommer vara ganska hel-galna. Tänk ändå.. Det är ju SÖNDAG ffs! Shit, alltså. jag är sjukt nöjd med kvällen =) En och annan bld ska jag bjuda på också, sen måste jag sova. För jag ska nämligen jobba imorgon (eller ja.., senare idag...)



Gissa Kvällens TEMA ;)



Jupp, Mycket riktigt - jag gick fram och kände på baren - och Den var faktiskt gjord helt utav IS


Och.. avslutningsvis - En bild på Saxofonisten med den grymma tröjan. All credd till honom!

(Self-reminder; somewear)

Ha en hyvens Natt!

PUSSPUSS!!
EmmaP

//Ps.
Karl Benjamin Olsson - Jag Älskar Dig, och vill vara din, Baaara din, för Alltid! (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback