Vem var det, egentligen, som grundade Muslimismen (Läs: Ja, that´s right - Muslimismen)...?

Det har varit en spektakulär helg.
För det första så tillbringades fredagskvällen hemma hos Emelie ute i Tostarp.
Var f*****n ligger det, tänker ni?
Joodå, det ligger någonstans mellan Hjärnarp och Munka- Ljungby.
Och det var MYCKET trevligt där!!! =i)

Vidare in till stan for vi, för att göra puben.
En viktig sak att tilägga, var att jag själv var 100% Helnykter hela helgen.
Det var lite bestraffning, med tanke på förra helgens incident. Men kul hade jag för det. Träffade många nära vänner och bekanta.

Lördagen spenderades hemma hos pojkvännen Vi hade en allmänt mysig lördag. Vi sov länge, tog en varm och skön dusch, promenerade bort till den nya ishallen (Lindab Arena). DAMN, vad stor den kommer att BLI!
Shiet!

Sen kollade vi på Idag ska jag vara med min lilla Josse.
Vi ska spela Guitarr Hero och baka kladdkaka, var det tänkt =D
Yeah!!
Om hon nu är vaken, vill säga..?

Sen kommer väll arbetsveckan go on, som förra veckan.
Imorgon kommer dock den efterlängtade lönen. Då ska jag in till Ängelholm och spendera tillsammans med Kärlek. Kommer bli jättemysigt, som det alltid är med honom <3

Det blir: Skinnjacka, (parfym?), ny mascara (MYCKET efterlängtat), nytt bling till öronen.
osv.
Ger en liten bildlig update imorgon, efter shoppingturen

//Checking out!


En liten hyllning till alla vi 80-talister!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback