Tunga veckan.

Jag ljuger nog inte om jag säger att jag har sovit omkring 4 timmar per natt den här veckan.
Sen jobb på det.

Men nu är det färdigjobbat för den här veckan. Och jag kan knappast vara gladare.
Plus att räkningen från Vejby Taxi har inte kommit än. Förhoppningsvis är det ett bortglömt senario.
Åh, så skönt det hade varit, minsann.

Idag vart det den halv-årliga inventeringen på Heberleins-
Det gick väldans bra.
Och jag hade ju den grymmaste partnern att inventera med

Let me introduce a very special person for ya'll.

Mannen, myten, legenden...

Tjejkvällen igår var mycket angenäm. Jag hade en mycket trevlig kväll. Det är lite av en specalité vi brudar har - vi har alltid så sjukt skoj. =)

Träffade två gamla barndomskompisar i stan igår också. Varav en av dem verkar vilja bryta isen, och ta upp kontakten igen. =)
Och Karlen är uppe i Stockholm och blir antagligen helt plågad av sin(a) blivande sergant(er).
Mest troligt är det så...

Jag har egentligen inte så mycket mer att tillägga. ; jag har en Coca-Cola på snabb-nedkylning i frysen.
jag har en påse Gott och saltat. (tror jag att det heter...)
Också har jag en jätte aptit för sömn just nu. Så jag ska nog faktiskt ta mgi en lur.
Sen ska jag bara en en fortsatt helmysig helg.


//Emma P Signar ut - Lots of Relaxation.



Kommentarer
Postat av: Karl

Thee Mats'meisterrr

2008-09-01 @ 08:36:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback