The air is gettin' high.

Jag hänvisar till dagens fina högtryck. Ljuvliga solsken! Ahh!

Igår hade jag en jättetrevlig kväll ute, med mina allra bästaste vänner!
Ikväll hoppas jag på att få vara med dem igen. (Får jag det?)

Har jobbat på Hebbes idag, antagligen för sista gången i år.
Det var nice. Inte så fullt tryck, som det har varit hela sommaren, dock. Men det gick an ändå.

Ikväll vill jag partaja. I'm in the right type of mode, you know.

Men änsålänge, så ska jag bara ta det underbart lugnt, och njuta av den harmoniska atmosfären i hemmet.
Har slängt i en hårinpackning, ska nog gå in på ICA och köpa mig en pucko- dricka, eller en påse skruvar. (Hah - Screw you)

By the way - Eftermiddagens skönaste låt!

Axwell regerar!



Emma P signar ut - slut!

Kommentarer
Postat av: Louise

Ja om du inte rymmer iväg som igår

2008-08-16 @ 16:48:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback