Nytt jobb - nya tider - My summer; Inconclusional

strandstek
Min sommar bestod till 1/8 strandstek.


Älskling
Kärleken är vacker!
har haft mer än många fina stunder med min älskling <3



Storm - Den är "lyckligt lottade" volvon vann med 3 centimeters marginal. Lucky!


Goa fester har det varit gott om!  På den här bilden sitter jag och Emelie och gottar oss!


Här sitter jag och Gabbi och festar loss... ;) Mijaaau!



Ni får ursäkta den suddiga kvalitén - Men det var en rolig kväll i Juli =)
Rasmus och Fille är grymma!!


Sofie har även varit med på ett hörn =)



Hade avskedsfest för lille Steven =)


Sen har vi ju den omtalade Stekar- festen!!!!!


Här är Mr-Bubblé. Stekaren själv! =P



Min bästaste vän Lollo, med pojkvän Ebbesson =)



Gotteligottgott!! Pynt är bra =D



Jag själv - jag är lite smyg-brat, minsann. (Eller inte?)



Jag har lärt mig att virka - eller ja... Nästan.
Det här är mitt andra försök - det första får ni inte ens veta av =P hehe.



"Entusiasm" - shopping på väla!




Gjorde en helgalen grej med - Jag körde Mc- Drive med moppen. Tyckte att det var en hel-skönt drag!



Det har varit en hel del moppeåk- till och från jobbet varje dag. phu..
Tur att man bara behöver gå nu...



Magiska nätter.



Svala vindar.



Oslagbart vackra kvällar.


Jag är MER än nöjd. Det här har lätt varit den bästa sommaren någonsin - på alla sätt!
Jag kan inte nog säga hur mycket jag uppskattar och älskar mina vänner och pojkvän.
Utan er - Ingen sommar!

Ha en fortsatt underbar kväll. Det ska jag ha!

Kommentarer
Postat av: Jungle

Jävlar, jag måste nästan få vara med på stureplan.se, för mer lik en stekare kan man inte bli, om man inte är en själv :P



Postat av: Erika från Jobbet

SÅDÄR JA

KOLLA IN MIN LÄNK.

SNYGG BLOGG DU HAR!

SKA LÄSA MER NÄR VI KOMMER IFRÅN HÄR!!!!

2008-08-19 @ 14:50:38
URL: http://fridaerikawallin.blogg.se/detriktiga

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback