Nyfärgat hår!

Igår färgade jag mitt hår, minsann.
Det har varit väldigt efterlängtat. Jag är otroligt nöjd med resultatet.
(Även fast det inte ser ut så på bilden).



Jag måste vara den enda personen i sverige, som lägger upp sånna här osmickrande bilder på sig själv. Men såhär såg jag ut precis innan jag satte igång...
Det är ju ganska jobbigt att färga håret på sig själv, så det är nog mest därför jag ser ut som jag gör. (blaah)



Och här har vi bild på resultatet. So jag sa; Även fast jag inte ser så entusiastisk ut på bilden, så är jag faktiskt jättenöjd.
( Man får ju ta hänsyn till att bilden är tagen vid 06.00 i morse.)



För övrigt har det varit en bra dag på jobbet.
Det har dock inte flytit på så bra idag, mest eftersom att man inte har haft en smack att göra.
Men det är lugnt.
Imorgon är det en ny dag, med nya tag.
Dessutom är det snart helg, vilket betyder tjejkväll.

Viktigt meddelande till er som ska komma på tjejkvällen:
Medtag:
*Egen dricka.
*frukt.
*ost.
*kex.

Kontakta mig för mer specifik information om vad, så kan vi ju dela upp det, så inte alla tar med sig samma...


//Checking out!

Kommentarer
Postat av: Jungle

Hade för mig att du skulle stå för kexen? :P

Postat av: Cajsa

Tycker vi delar upp det på nåt bra sätt. skriv ett nytt inlägg där du skriver vad var och en ska ha med sig ? : )

2008-08-28 @ 00:24:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback