Mission!

Jag har under några dagar knepat och knåpat med en liten sak..

Har virkat mig en mössa.

Vet inte riktigt vad jag ska säga.
Men för att vara helt ny på det, så blev det nog inte så tokigt ändå.

-What do you guys think?


Så ser den ut, minsann.
Det ska föreställa en vit mössa med turkosa headphones (med rosa "detaljer" på)...
Sen är den sladden som leker ut...
Det är meningen att det ska se ut som "M!" - tror att det kanske är min lilla logga =P
hehe.
Får väll se =)


Jag kunde inte låta bli att posera loss lite =P
Haha!
Men visst - den ser ju riktigt "home- made ut" - vilket är nice (tycker jag).

Ja.. det var nog det hela -pretty much!

//Emma P signar ut - slut!

Stämningsmusik

Ååh.. är så käääär <3

Kommentarer
Postat av: Erika

Mössan e aseball! Jätte gullig!

Kul o träffa dig ute nångång.. borde gå ut tillsammans nån gång t.o.m



Usch. Den där jävla äckelgubben...

nää...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback