Mardrömmar och skinnjacka

Det sägs att man varje natt drömmer någonting, även fast man inte alltid kommer ihåg det då man vaknar igen.
Well... jag har nu under flera nätters tid drömt en massa olika saker - och jag kommer ihåg det mesta.
Men just inatt så var det Extra tydligt.
Drömmen:
Klassresa med Estetklassen.
Vi var i Danmarlite. Jag och Emelie beslöt oss för att köpa hem sprit. Samtidigt ville vi inte besvära våran mentor för att han vill ju inte ta ansvaret för våra handlingar(!).
Så vi låste in våra väskor på någon typ av central i Danmark.
Efter att klassen hade besökt det som skulle besökas, och det var tid att åka hem, så gav Emelie mig nyckeln till vårt gemensamma skåp som vi hade på den där centralen.
Under tiden gick Emelie på toaletten.
Jag tog bara min väska, för sen plötsligt så ringde min telefon, och utan att tänka vidare något speciellt, så gick jag en bit ifrån skåpet - med Emelies grejer kvar i.
jag ställde mig inte mer än, maximalt, 5 meter därifrån.
Då ser jag att en kille springer fram till skåpet och hugger tag i Emelies grejer. Jag jagar ju såklart killen, för att försöka ta tillbaka grejenrna.  Killen menade på att jag lämnade skåter öppet, alltså var det okej att ta grejerna som var i, eftersom att det verkade inte vara något som jag brydde mig om.
Just då kommer Emelie tillbaka. Drar åt sig väskan från killen och ryter någon svordom mot honom.
Samtidigt laddar jag min väska, som är fylld med sprit, och bara drar den rakt över hans ansikte!
han fick ont, och blev rädd och stack därifrån.

Sen slutar hela drömmen med att Emelie frågar "tror du att de har någon bra mascara på båten?"

Då är frågan - vad betyder detta?
Varför minns jag drömmen så himla detaljerikt?

Sedan har vi dagens andra A-Ha-Upplevelse. jag har bestält en skinnajcka från HM, som skulle komma nästa vecka (tidigast), Men nu fick jag SMS om att den redan hade kommit. I'm so exited.
Nu har vi bara ett litet tiny-winy prob. Och det är att Jackan är i förslöv, och jag är i Ängelholm... tills imorgon!
Suck!

jag får helt enkelt ta och hämta den på lördag efter jobbet.
Yes. så får det bli =)

jag håller tummarna för att den sitter som den ska, bra alltså :)

För övrigt så har jag riktigt mycket fredags-känsla idag. It feels good =)

vad har ni för planer till helgen, då?

Emma.P signar ut - slut!


Kommentarer
Postat av: Gabbi

vill umgås med dig.!!!! = ) = )



Pusspusspuss

Postat av: Louise

HAHAHA Såååååå Emelie! den där frågan! ;D

2008-08-14 @ 16:53:52
URL: http://annalouiseb.blogg.se/
Postat av: Jungle

Denna symbolik, svår att förstå :P

2008-08-14 @ 17:47:43
URL: http://rubbejungel.blogg.se/
Postat av: Cajsa

Jag och Jossan ska ut ikväll. Häng på ?

2008-08-15 @ 16:26:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback