Lördagen

Hejsan, Hello!

Igårkväll var det mycket roligt.
Jag for in till stan, på vaktgatan 14 och festade loss med Cajsa, Josse o Co.
Sen stack vi ut.
Det var dock rätt segt ute. Men som ni alla, kanske, vet - så blir det ju exakt vad man gör det till.

Yesyes.

Så jag hade skoj som tusan!

Kvällen Bästa:
1. Berra gjorde hela min Lördag. (Plus att vi ingick ett Syskonskap på Berras begäran -  har dessvärre inga bilder på min nye bror. Men det kommer så småningom. )

2.

Jag träffade bland annat Henke "Stålmannen" Johansson.


Kvällens sämsta:

Det finns bara en negativ sak med gårkvällen..
Jag tror att bilden talar för sig själv....



Och för er våghalsar, så lägger jag upp en förstoring, as well..



Så sjukt nasty. Uuuh =S



That what pretty much it.
Ikväll kommer en mycket efterlängtad person hem. Har saknat honom så in i det!
Får se om jag kanske, eventuellt, är så pass romantisk så jag väntar på honom på perrongen när han anländer.
Men det är inte förän runt 23 ikväll...
Mja. Vi får väll helt enkelt se hur det faller sig.

Hoppas att ni alla har haft en mycket trevlig helg!
Det har jag haft! =)
Imorgon börjar en ny arbetsvecka. Och min födelsedag is coming up soon.
Så håll ögonen öppna för nya events hemma hos mig!


// Emma P signar ut - slut!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback