Jobb

Snart ska jag köra till jobbet. Fick sovmorgon idag. Sjysta puckar =)
Ska jobba resten av arbetsveckan.
Dvs. Såhär ser mitt veckoschema ut:

Onsdag (idag): 11.00 - 18.30
Torsdag: 08.30 - 18.30
Fredag: 08.30 - 18.30
Lördag: 08.30 - 14.00. Väla med Mr. Bubble?  Fest hos mig?
Söndag: Bakis? Glad? Gedigen? What?

För övrigt har jag snart blivit frisk helt och hållet.
Men nu ska ajg köra och tanka moppen. Sen dra iväg till jubbet... så småningom. Är ju 35 minuter kvar tills jag börjar.

Have it! Own it!
//Emma

Kommentarer
Postat av: Jessi

Hoppas det går bra med jobbet!

Postat av: Jungle

Tjadu, jag hade tänkt fredag, men lördag passar också utmärkt. Men vi får se hur det blir. Min mamma ska ju åka till Dalarna snart, hon vet inte själv när.



Ja, många hemlisar, fler ska det bli ;)



Puss!!

2008-08-06 @ 13:36:48
URL: http://rubbejungel.blogg.se/
Postat av: Emma

en icke bakfull söndag är ingen söndag :)

2008-08-06 @ 20:19:02
URL: http://emmaim.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback