Donnerstag.

Hah. Tänkt att man kommer ihåg lite av tyskan fortfarande - hah.

Det har varit en bra dag på jobbet idag.
Fick röjt undan mycket.

jag trivs riktigt bra, faktiskt. Trots att det kan vara lite segt ibland, rent arbetsmässigt. Så håller man ändå stinget uppe med massa trevligt folk =D
Riktigt nice!

Skulle tränat med Anette idag. Hon skulle introducera någon tränings-video för mig. Men hon hade lite aningen för mycket på schemat idag. Så det får bli någon annan dag.

Funderar istället på att döda mina ben igen, och dra ut på en joggingtur idag igen.
Hah!

Ska jag, ska jag inte, ska jag, ska jag inte?

Har i och för sig ställt in mig på träning redan, så det är kanske lika bra =)
Plus att jag får fint besök ikväll. Så då skadar det aldrig med lite träning - så man blir sådär Skönt avslappnad sen =)

Plus att snart är det helg - då vill man vara i form =D

Mja.. det får nog bli en jogging-tur ändå.

So long!

//Emma P signar ut - slut!

Kommentarer
Postat av: Jungle

Hehe, blir det inte tillräckligt mycket träning ändå på helgerna? ;P Shakeyshake :P

Postat av: Lollan

klart vi ska parta!! :D

2008-08-22 @ 14:55:51
URL: http://annalouiseb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback