Bon Voyage, Steve!

Jaha, så var det Måndag igen. Det känns ju bra.
jag är ledig den här veckan, almost...
Ska jobba ett pass på hebbes på lördag igen. Men sen är det Svenska klasskort som gäller, minsann!

For your information, så har helgen varit både galen och helskön.

Fredagen var ändå lugn. Och med lugn, då menar jag nykter.
Jag kan dock utlova en sak här och nu; jag ska ALDRIG någonsin satsa på en biljard- karriär.
That's a promise from the bottom of my heart, folks.
För att jag suuuuger på biljard. Ousch!

Lördagen var däremot inte lugn. Den var inte nykter och absolut inte stillsam. tanken var att vi skulle avtacka Steven Van Phan Regält för de 19 fina åren med oss här nere på Bjärehalvön. I huvudsak; Grevie!
Min smarte vän ska bli jurist. Han beslöt sig för att Linköping var det bästa alternativet för honom. Jag tror också det. Kommer bli skönt med en på-nytt-start!
Men, låt oss återgå till den galne lördagens events; Mjölkvagnsrace, piercing i bröstvårtan, drinkar, dans och inte minst - Champagne-sprut.
( Det sitter i lite från stekar- festen, faktiskt.)

Jag hoppas i alla fall att Steven fick en minnesvärd kväll, och att han kommer minnas sina Bjärehalvö's kamrater som de bästa någonsin!

Söndagen var den skönaste hitintills den här sommaren, tror jag.
Det var regnigt, mysigt och allt annat sånt.
Hängde hela dagen hos min Karl (läs: love, liebe, kärlek, la´mour).
Fick lära mig virka. jag är ju ingen kung på det, precis. Men med lite mer övning, så finns det nog hopp om det, har ajg en känsla av.
Kollade film också.
And... Guess what? - jag somnade!
hehe. Det är nog en förbannelse jag har hängandes över mig.
Men det är så avkopplande och kolla film. Den är nog mest därför.

Idag, Måndag, så är jag fortfarande kvar i kära Ängelholm, men planerar att åka hem så småningom. Men här är vi inte stressade. Nejdå.

jag också meddela att min skinnjacka är på väg. Den kommer i början på nästa vecka. Jag längar!! =D

Viktigt meddelande: Det blir tjejkväll den 29.e! Vilka är på?

Det här var nog pretty much it. 
Det här är Emma som checkar ut - slut!

//Emma


Kommentarer
Postat av: Louise

Jag är på!

Postat av: Gabbi

Meeh.. är i danmark då ju. =/

2008-08-11 @ 17:44:04
URL: http://bellasvensson.blogg.se/
Postat av: Cajsa

Jag är definitivt på!

2008-08-12 @ 00:26:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback