I skolan igen

Jag har funderat på en grej - varför katogeriserar jag alltid mina inlägg som "Da'n innan helgen" ?
Jag har fått en del mejl om detta...

Mitt svar?

Jag har ingenting till mitt försvar. Men jag skulle kunna svara att jag aldrig riktigt har någon helg. Alla mina dagar är som "Dagen innan". Låter inte så kul, va?

Men det är lugnt.
Som man bäddar får man ligga.  Har man mycket att göra, så har man mycket att göra.
Ibland är man bästa vän, ibland är man bara föreställande bästa vän - jag har åtminstonde lärt mig att man aldrig kan vara alla till lags. En sak till jag har lärt mig dne här helgen är att saker och ting blir inte alltid som man vill. 
Men hey -  Livet går vidare.
Jag tar mig igenom det.
Inga problem, eller jo; Massor av problem. Eftersom att en del av dem måste man se i ögonen varenda dag.

Aah. Och nej, det är ingen tillfällighet att Hjärta rimmar på Smärta.

Back on the bildinstitution. Mår sämre än någonsin, men samtidigt bättre än någonsin.
- Jävla pollen! (lättare att skylla ifrån sig)

Jag vet vad ni tänker "Den här tjejen har en del att klara sig igenom".

Men oroa er inte - jag har ju mina vänner - även fast man själv bara är föreställande...

Nä. Nu ska jag återgå till verkligheten.
Gott av skriva av sig.

Ha en skön dag, allesammans!
//Emma

Ps. Fan! jag skulle aldrig ha tagit mina mys- kläder idag.
It's gonna be freakin' hot today!



Kommentarer
Postat av: Robin

Du verkar ta det bra ju :P Hehe

Postat av: Robin

Jag har inte en blekaste aning om det vännen. Jag sitter nog hemma och myser istället, synd att man inte har någon att mysa med dock :/
Pusssen

2008-04-28 @ 14:40:42
URL: http://rubbejungel.blogg.se
Postat av: Gabbi

Skrev aldrig en föreställande vän. skrev inte så bara så du vet.

2008-04-28 @ 16:56:17
Postat av: Sweet sixteen

Awe satan att du tog myskläderna! Du är bäst Emma

2008-04-28 @ 17:58:40
URL: http://filippaheberlein.blogg.se
Postat av: Josefin

Men åh. Du är ingen föreställande vän. Du är en vän! Låt ingen få dig att tro något annat!

2008-04-28 @ 18:09:28
URL: http://thenomad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback