God Morgon?!

Kom hem till kära huset i Grevie för en liten stund sedan,

Min helg har varit vild... minst sagt.

Handlade först lite på dagen. Hämtade min studentklänning (Goooood, i love it! )
Hittade ett par pumps att springa ut i också.
jag säger bara en sak; Vagabond is the shit!

Sen framåt kvällen, så hade jag min "klassfest". Halva klassen dök upp (7 personer)
Mycket imponerande..*not*
Men vi hade skitskoj.
Jag blev på tok för full - glömde bort buss och hela skiten. Kunde inte ta mig hem. Fick sova i stan.
Vaknade i stan också, (bra, ju).
jag och Josse avnjöt dages första, och enda, mål - Big Mac & co.
Riktigt gott.

Sov en stund.
vaknade vid 16.00- tiden.
Var aströtta. Totalt 3½ timmes sömn på över ett dygn. Impressive.*not*

Bestämde oss för att sticka till Höganäs - träffade några härliga karaktärer.
Jag fick spela Sonic 2.  Så sjukt härlig nostalgi- tripp.
"I wanna be Sonic"

Nåja.
Väl hemma i Ängelholm igen, så ringde Johannes och Jesper.
Mötte upp dem i stadsparken vid 22.30
Satt där ett tag. Sen stack vi till Salloon.
Hängde där hela kvällen. Tänkte att bättre än såhär blir det inte; Plötsligt dök min allara bästaste vän upp - Linus Silwer.
Sen kom Sebbe- ponk, Knubb, Petter och Olzen. Skitskoj! =)

Sebbe bjöd på Whisky. Helt klart den godaste jag smakat - men fortfarande ingenting att längta efter, enligt min personliga mening.

Men dock-
Sen rusade tiden på hur snabbt som helst.
Plötsligt satt jag på bussen på väg hem.

Hoppade av hos Jonatan. Sov - vaknade.
Och nu har han precis skjutsat hem mig, för att han dels hade mycket att göra - och dels att jag har gått i samma outfit sedan fredags. LÖÖÖÖÖÖK!

Så nu har jag bytat kläder- fräschat till mig. Känns mycket bättre.

Nu vill jag till väla!! =)
Vet inte hur  - men det ger sig..

Nu ska jag leta upp mamma, så hon vet att jag lever =)
Sen ska jag käka potatissallad. Haha.
Jammiiii.

Have a niiice day, folks!

//Emma

Kommentarer
Postat av: Robin

Vi var många som glömde lite av våra liv i stan den kvällen, och mobiler :P

Postat av: Robin

Nej, säg inte att jag gjorde det, för då blir det minsann till att piska mig själv :P
Jo, jag vet att Josse har (hade) den, hämta den precis. Den är dessvärre oanvändbar numer. Men som tur var är mitt simkort intakt, bara till att skaffa en ny tele.

2008-04-27 @ 22:53:42
URL: http://rubbejungel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback