Frukost Dejt

jag sitter just nu hemma hos min lilla Gabbi.
Vi har frukostdejt idag. *thihi*
Vi firar att vi har lämnat in våra projektarbete.

gabbi står just nu i köket och diskar, och vad hon inte vet är att jag har med mig en sjukt tjock hög med filmer - Så får vi hoppas på god respons =D

Sen ska vi våffla mitt hår inför 80-tals festen. Det kommer bli gryyyymt.

Sen ska jag hem till Lollan. Vi ska dona med kläder och makeup.

Sen tas bussen in till Ängelholm och till Karl med avgång kl.16.47(från Grevie)¨

Jag önskar er en fortsatt bra dag!!

Pusselispuss från en SJUKT GLAD Emma!!

Kommentarer
Postat av: Robin

Hmm... Frukostdejt? Jatack =D

Postat av: Robin

Joo, det gorde jag ju, sorry bout that. Klart man såg en liten sockersmula också :-)

2008-04-20 @ 13:12:10
URL: http://rubbejungel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback