Back to reallity

Jaha, då var man tillbaka på bildinstitutionen igen.
trevligt.

har målat klart min Klimat-  bild idag.
Blev inget komplicerat direkt, men va tusan, finns annat här i livet.
Som att till exemplen sitta och skriva på sin blogg! (?)

På fredag ska jag ha klassfest; Det ska bli spännande att se vilka som dyker upp öcer huvud taget.
Men det verkade faktiskt som om det skulle kunna bli ett litet gäng, minsann =)
Det händer även en annan trevlig grej på fredag: Jag ska nämligen spendera lönen lite.
1. Hämta ut studentklänning.
2. Underkläder.
3. Parfym! (<---  Förhoppninsvis. Får se. Men jag har ju velat införskaffa Escadas "Moon Sparkle" hur länge som helst nu, typ.)
4. Stift till min stiftpenna.
5. Pärlörhängen.
6. Spana efter studentpresenter till mina vänner. (kan meddela alla mina närmre vänner, som ska ta studenten om några veckor, att det kommer inte bli några dyra grejer - eftersom att jag anser att pengar inte växer på träd. Så om ni planerar att köpa någon present till mig. Försök att inte överskrida 100:- gränsen! )

Imorgon ska jag och Mormor åka och kolla studentskor på Matz Skor, så får vi väll kolla in utbudet där.
jag håller tummarna.
Om det nu rent ut av skulle bli så att jag inte hittar några skor på Matz Skor, så är det ju faktiskt så att jag ska åka till Väla på Lördag. Jonatan kör. Filippa ska med! Så ska vi passa på att uträtta några fler ärenden!

yes.
Det känns som att det här kommer bli nice.

Lisebergsresan med klassen närmar sig också med stormsteg - 30 Maj är det sagt.
Läääääängtaar!!

Med det här vill jag avrunda det här inlägget; Kanske inte på det snyggaste sättet - Men va tusan!

Puss och kram.

Sola försiktigt!
//Emma


Kommentarer
Postat av: Louise

Hoho ska bli kul på fredag :D Skulle du köra på ngt tema eller vi skippar det? Jag vill också shoppa!! Jag joinar nog din shoppingtur på fredag ;)Puss sweetie!

2008-04-21 @ 12:38:59
Postat av: Josefin

Vad är planerna för fredag nu då? :P

Postat av: Robin

Tja, jag är sugen på att komma. Lite kvinnligt sällskap är verkligen inte fel någonstans. Tror dock jag kommer åka som en jojo mellan partylaudan och partyvillan :P Hmm... Temat låter ju sådär, har ju inte direkt kläder för det du vill, men om du kör transa så är jag på :P

2008-04-21 @ 22:49:28
URL: http://rubbejungel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback